Seguidores

sábado, 12 de marzo de 2011

AL SENYOR ARGELAGA, de grifoll








el senyor Argelaga són tres en un

però n’ és cap i deu mil









que no

que no

que jo no vinc amb vos senyor Argelaga

vos sou l’ anella del vent

que descrosta els camins de tornada

vos... jo faig prec per un crani ben buit

-cap per avall m’ emplenaré de pluja

i vessaré fins el carrer on vam aparcar

tot allò que era per a sempre-

que no

que no

que jo no vinc amb vos senyor Argelaga

vos sou l’ inamovible

la vida que no avança

vos...jo m’ hi trinxo les ungles rascant-la

-que el sol em dauri les copes dels dits

i aniré fins l’ estació de les sargantanes

a ressuscitar horitzons-

que no

que no

que jo no vinc amb vos senyor Argelaga

vos sou la propina de la falòrnia

                                           a la qual reseu diàriament

vos... jo m’ endinso fins la saba efervescent

-que lo menut i mínim per a vos

m’ és a mi lo més esplendorós

i sóc aquí present i passat i furgant

fins l' arrel de l' ullal







grifoll

12.03.11

casserrespoblepoema