Seguidores

martes, 29 de noviembre de 2011

GRIFOLL PRESENTACIÓ

Jo tinc un nom
i amb guix l'escric a sota.
Maria-Merçè Marçal




Hola,

sóc un ésser humà i tinc por.

Dins meu hi tenen cabuda totes les emocions

fent l’ uníson. No pretenc escriure bé, sinó bo,

de bondat. I en dic poesia, però n’ hi puc dic calamar.

Invoco a la senzillesa, que és la meravella

gens vulgar del que en diem vulgaritat.

M’ agrado valent i em faig ràbia poruc.

No demano res, només pretenc donar

allò que em manca com una manera

de compartir-nos aquest tros de temps

pensant, ingenu, que en podríem fer un petit pastís

on riure i plorar, sobretot riure, riure i amar.

I si parlo d’ amor i parlar d’ amor és cursi,

sapigueu que sinó en parlo també ho soc,

però no només cursi, també sóc un romàntic perdut,

un ingenu incandescent i el més utòpic de tots.

Això no treu que m’ agradi el sexe (  millor en companyia)

ni que no m’ emprenyi quan les coses s’ enpolicíen.

No tinc cap mena d’ ordre perquè l’ ordre és natural

i a mi, ésser humà, se’ m va acudir portar-li la contraria

a l’ existència que ja és,  que era i l’ érem.

Ningú havia d’ inventar-se res. Ho érem tot, i tot ens era.

Em sembla  que ens van donar un xiclet i a ningú se li ha acudit

començar a mastegar.





grifoll
30.11.11
casserrespoblepoema