Seguidores

viernes, 15 de julio de 2011

nostra naixença de cada dia, de griFOLL





 Vaig dir per sempre

Vaig dir que mai més

Vaig dir sí quan pensava que no i al revés

Vaig fer-ho per matar la soledat

Vaig amagar-me dels homes per què jo no ho era

Vaig fugir com un endimoniat de totes les relíquies

Vaig cercar en totes les direccions com si m’ hagués estat manat

Vaig renegar de l’ ànima per a córrer mort per les afores lluny de mi

Vaig errar en totes i cadascuna de les coses que m’ han ensenyat

Vaig dir vindré i no vaig venir

Vaig mentir en l’excusa  per a no vindre: no en tenia

Vaig ser impulsiu quan no ho havia de ser

Vaig  ser passiu quan havia d’ actuar

Vaig enganyar mil anys al mirall i mil anys no són res

Vaig esforçar-me a entendre

Vaig demanar pel gran enemic

Vaig dir-li al món que me’ l cruspiria

Vaig definir-me

Vaig pronunciar-me

Vaig obrir la boca per a no dir res

Vaig tallar-me les orelles (amb una ja s’ havia fet) per a no escoltar allò que em calia saber

Vaig obrir els ulls tenint les parpelles cosides amb fil de pescar

Vaig fer el que creia que els altres pensaven que faria algú com jo

Vaig dir jo

Vaig dir tu

Vaig donar per suposat

Vaig creure’ m jutjar

Vaig creure saber

Vaig (finalment) renegar de la meva individualitat

Vaig fer que no existís el personatge

Vaig arrencar-me el melic i avui a primera hora he nascut





griFOLL
16.7.11
cosmos