Seguidores

lunes, 24 de septiembre de 2007

Remenant calaixos guaita que passa.


Aquesta instal.lació (700 x500 cm. Sense títol-a-), la vaig exposar, calculo que deu fer uns deu o fins i tot més anys al que era la sala St. Domenech de Manresa.
La cosa ha anat que, remenant calaixos, n´he trobat la foto. Quan l´he vist, m´ha vingut al cap el que em va preguntar la comissaria de l´exposició mentre la montava:
"Passes una mala éspoca, no?" I jo, "no, no, encara estic prou bé".
Veient-ho des d´aquí, em sembla que la comissaria em va pillar abans que jo. O, qui sap? diuen que entenem les coses on ens hi veiem reflectits, potser era ella, doncs.
En tot cas, jo ara no passo cap mala época, i espero amb tot el cor que ella tampoc.
(per cert, aquesta nina engabiada encara té al Pep Espelt aterroritzat...)
Grifoll.