Seguidores

domingo, 19 de enero de 2014

Gràcies amic Jordi

Ahir em van dir a la farmàcia que algú hi havia anat feia uns dies demanant per a mi, que em portaven un llibre, així que arribant a casa vaig tenir una idea lluminosa: obrir la bústia! Vaig deixar el sac de medicaments a terra i, amb por de quedar colgat sota una muntanya de publicitat, factures, etc..., vaig clavar-li la clau. Hi havia un AMIC, un exemplar més que màgic del “LLIBRE D’ AMIC” del mestre VINYOLI. Literàriament una joia.  El vaig obrir i va resultar que després de la màgia i la joia encara hi havia més, molt més. Era un regal de l’ AMIC JORDI ESTRADA a qui admiro, estimo, de qui aprenc i que tantes i tantes vegades m’ ha salvat. Jordi, ja ho saps: mai tindré prou gràcies, des de terres cràpules, una abraçadíssima.


griFOLL