Seguidores

martes, 17 de enero de 2012

DOLORS JUAREZ: jo començant per mi.




Jo començant per mi.
Jo fotuda dins la sopa.
Atapeïment de jo dintre dels porus.
Enfarfec de jo al paladar.
Jo amb jo parlant per mi.
Jo, atrapada en els miralls dels lavabos públics.
Jo, donant-me cops de caps contra el meu cap.
Jo, caminant per carrers on sempre hi circulo jo.
Jo, girant cantonades que em fan topar amb mi.
Espectre de mi dintre el meu cos.
Jo escapant-me i jo perseguint-me.
Jo perduda en el meu laberint.
Vertigen de mi caient al buit dintre el meu ventre.
Jo, intentant córrer una mica més ràpid que jo.
Jo deformada en el cul del meu got.
Jo, quan fa dies que no sé res de mi.
Jo, provant de com seguir-me el fil.
Jo amb jo quan no sóc jo.
Jo plastificada, amb noms i cognoms i una empremta.
Bombardeig de mi dintre del crani.
Jo amb jo dubtant de mi.
Jo, donant-me l’esquena.
Jo, amb tots els jos que no he estat jo.
Jo, regalimant-me per entremig de les cames.
Jo, vessant la llàgrima que em fa vessar el got.
Jo, sent el sac d’un cul-de-sac.
Jo, fora de mi.
Allà, jo.
Dolors Juarez
16 de gener del 2011