Seguidores

domingo, 18 de junio de 2017

ELS NOSTRES POEMES – CICLE MITJÀ 16-17 – CASSERRES ( gràcieees!!!!)









Avui quan han trucat el timbre he anat a obrir. Sembla de lo més normal, però jo poques vegades obro la porta, sempre penso que m’ hi puc trobar un adult o vés a saber... Però no, hi havia “esos locos bajitos” que diu el Serrat que deia el Gila, i em portaven un regal ( darrerament no paren de fer-me feliç), el regal era un llibre, però no qualsevol, sinó un de poesia, amb poemes d’ ells, del taller d’ escriptura que aquest any han fet els coles amb uns profes que són mestres, vull dir mestres de veritat. A la Salle no n’ hi havia d’ aquests. Dubto de que algun “ hermanu” d’ aquells sabés que era la poesia. No per sort, sinó per haver-hi persones amb vocació, no puc parlar d’ altres escoles, però la de Casserres és plena de poetes. I no ho dic per dir. Estic flipant amb “Els Nostres Poemes”, és que hauria de ser a totes les llibreries. No sé si us passa a vosaltres, però jo quan llegeixo un poema o miro un dibuix, no penso en qui l’ ha fet, si és d’ algú que fa poc que escriu o d’ algú que té mil llibres publicats i el Nobel al rebedor. No, o no sento res o flipo, poques vegades em quedo a mitges o perdo el temps comparant com si això fos una competició. No n’ he sabut mai i ara sé que no en vull aprendre. M’ agradaria penjar tots els poemes, perquè no només són genials sinó que són urgents i necessaris, ells són el futur, els hem d’ escoltar perquè el que ens diuen és més sincer que tot lo que veiem per aquí dalt. Així que no dic pas que no, pot ser que els vagi penjant. Com volem canviar el món si no escoltem al futur? Ells són els que hi han de viure i saben més que ningú com s’ ha de fer. Gràcies valents, no deixeu mai de ser qui sou ni de creure en la poesia i en l’ amor, per més maldades que vagin. També estic molt content de que hi hagi poemes de l’ Antònia Sitjes, una poeta de Casserres que admiro per haver fer poesia tota la vida i no haver-se rendit mai,  per més maldades que hagin anat, una poeta que sempre ha defensat l’ alegria. I també em fa feliç com un gínjol que hi hagueu posat poemes meus, gràcies, doncs la intenció és arribar a escriure un dia com ho feu vosaltres, així de purs.


griFOLL